PROCEDURA AVERSEZ
O colaborare buna incepe cu procese structurate. Pentru a avea o idee despre modul nostru de lucru, iti oferim aici o scurta perspectiva!.
Say Hello
Clarificam intrebarile clasice: Cine sunteti? Ce faceti? Cine suntem noi? Ce putem face pentru voi? Care este nevoia voastra si care platforme se potrivesc cel mai bine pentru voi? In discutia noastra de cunoastere, exploram daca suntem potriviti unul pentru celalalt.
Onboarding
Intr-o intalnire de lansare (aproximativ 1,5 ore), vom formula obiectivele tale, vom evidenția punctele tale forte si vom discuta factori importanti, cum ar fi urmarirea, designul, abordarea si multe altele.
- Structurat
- Detaliat
- Baza comuna
Action
Examinam conturile tale de publicitate si dezvoltam o strategie personalizata pentru tine, cu care vom incepe. Invatam din valorile tale anterioare si extragem idei pentru primele teste.
Creatives
Echipa noastra de design creeaza materiale vizuale relevante care se potrivesc cu imaginea brandului tau. Fie ca este vorba de imagini captivante ale produselor, animatii interesante sau videoclipuri atragatoare! Echipa noastra de continut generat de utilizatori cauta creatori potriviti pentru o experienta autentica a brandului.
- Continut generat de utilizatori
- Static si animat
- Conform cu identitatea vizuala
Go Live
Odata ce toate materialele creative sunt stabilite si aprobate de tine, vom configura setarile campaniilor. In plus fata de campaniile de conversie si remarketing active, vom implementa si o campanie de testare impartita, pentru testare continua si imbunatatirea campaniilor active. Vor fi adaugate si alte campanii in functie de sezon, evenimente precum Black Friday sau pentru a pune accentul pe anumite produse.
- Testare si invatare
- Personalizat
- Performanta in prim-plan
Control it
Odata ce suntem in functiune, vei putea urmari performanta pe rapoartele live personalizate pentru tine. Aici vei gasi cele mai relevante KPI-uri, informatii despre campanii si orice alta metrica dorita. Vei primi actualizari regulate privind performanta, noi idei de teste, precum si feedback si sugestii suplimentare in cadrul intalnirilor periodice. Acestea pot include optimizari ale paginilor de destinatie, noi teste beta pentru platformele de publicitate sau noi tendinte pe care le putem aborda.
Asta se intampla in culise
Un Lead, mai multe solutii.
Un lead, mai multe capete. Niciun haos al responsabilitatilor. Ai un manager de campanie principal ca contact direct. În funcție de dimensiunea proiectului, este susținut intern de alți manageri de campanie pentru implementarea operațională. În plus, ai un designer dedicat, astfel încât toate materialele creative să vorbească întotdeauna același limbaj. Set-up-ul este completat de echipele noastre pentru raportare și urmărire.
Testare și mai multă testare.
Testare și mai multă testare. Nu ne odihnim pe succesul campaniilor, ci încercăm în mod constant să îmbunătățim rezultatele. Prin campanii separate de testare, încercăm noi abordări și le integrăm în setările tale în caz de succes.
Timpul de discutie.
În apelul săptămânal de strategie, vei fi informat despre performanța, evoluția și noutățile campaniilor. Împreună vom dezvolta următorii pași și acțiuni, iar tu vei primi informații suplimentare despre optimizarea paginilor de destinație/magazin, tendințe sau teste beta pentru posibila ta participare.
Optimizare continua.
Suntem întotdeauna în căutarea de idei și abordări noi, de aceea actualizăm în mod regulat materialele creative ale campaniilor tale. Indiferent dacă este vorba despre performanță, acțiuni sau sezon. În plus, echipa noastră pentru conținut generat de utilizatori poate furniza întotdeauna videoclipuri noi pentru o prezență autentică a brandului.